Följ

Varför kan jag inte logga in på mitt konto?

Om du vet att du har ett giltigt kort, men inte kan logga in, så ska du beställa ett nytt lösenord.

Det nya lösenordet beställer du när du loggar in via appen eller hemsidan. Börja med att skriva in ditt personnummer och klicka dig vidare till nästa steg. Här kan du begära att få hjälp med ditt lösenord.

När du klickar på knappen "glömt ditt lösenord?" Så skickas det ett mejl till den mejladress som vi har registrerad på dig i vårt system.
I mejlet du får av oss finns en länk du ska klicka på, du kommer då få bestämma ditt egna lösenord som du vill använda till hemsidan och appen.

Tänk på att inte använda å,ä eller ö i lösenordet.

 

Kommer inte mejlet du beställt? 

Om du beställer ett nytt lösenord men inte får mejlet, så kan det hända att det hamnat i skräpposten.
Om du använder en Gmail som mejlklient hamnar våra automatiserade mejl oftast i fliken "kampanjer".

Via webben

Via appen

 

 

Beställer nytt lösenord via appen

Om du beställer ett nytt lösenord via appen och använder en Android-mobil, så ska du tänka på att öppna länken i mejlet med "Studentkortet".
Om du istället öppnar länken med en webbläsare kommer det stå att sidan inte kan hittas.

 

 

Var denna artikel till hjälp?
0 av 0 tyckte detta var till hjälp
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

Powered by Zendesk